Patarimai ieškantiems informacijos internete
Šiame dvidešimt pirmajame amžiuje, kai informacijos gausa, kurią suteikia internetas, yra neaprėpiama žmogaus protu, ieškant reikalingos informacijos būtina vesti kuo konkretesnius raktažodžius, kad paieškos sistemos galėtų išfiltruoti jums pačią aktualiausią ir tinkamiausią informaciją. Didžiausia paieškos sistema Google šiandien yra tokia funkcionali, jog įvedus tokį raktažodį, kaip „PC repair near me, PC repairs“ gali pagal jūsų kompiuterio ar mobiliojo telefono buvimo vietą atrinkti visas kompiuterių remonto paslaugas suteikiančias įmones netoliese jūsų, o tai itin palengvina jūsų kasdienybę bei sutaupo jums laiko. Tai itin funkcionalu užsienyje, tačiau vis dažniau pradedama naudoti ir Lietuvoje.
Konkretūs raktažodžiai, bendra kalba ir pasitikėjimas
Kaip ir minėjome prieš tai, kad nepasiklysti informacijos gausoje bei greičiau surasti tinkamą informaciją veskite konkrečius, bendraties forma rašomus raktažodžius. Raktažodžiai gali būti tiek ilgi, tiek ir trumpi, daugiausiai įtakos informacijos išfiltravimui turi ne raktažodžio ilgis, o jo konretumas, todėl norint surasti įmones, kurios sutvarkytu jūsų Apple kompiuterį, gali vesti dvigubą raktažodį „Apple MacBook repair, Mac repair“. Jei gyvenate užsienyje, be abejo, šie pavyzdžiai yra pateikiami anglų kalba, mat ji yra plačiausiai naudojama, tačiau savo šalyje visų pirmiausia bandykite vesti raktažodžius vietine kalba arba vesdami juos anglų kalba prirašykite šalies pavadinimą, kurioje ieškote paslaugų.
Jei ieškote ne paslaugų, o tiesiog aktualios informacijos ar skaitinių, įvairių instrukcijų, rekomenduojame iš karto ieškoti informacijos anglų kalba, tik tuomet jūs rasite maksimalų kiekį informacijos ir galėsite atsirinkti tai, kas jums aktualiausia. Tikriausiai iš savo patirties jau ne vienas yra pasimokęs, jog Google suteikiamas informacijos kiekis lietuvių kalba dažnai skiriasi keliasdešimt kartų nuo informacijos kiekio, kuri yra suteikiama anglų kalba.
Jei ieškote paslaugų, rekomenduojame labiausiai pasitikėti įmonėmis, kurių internetines svetaines randate pirmuosiuose puslapiuose. Tai, kad įmonės rūpinasi savo matomumu bei reklama įrodo, jog kompanijai rūpi klientų nuomonė, ji nori dirbti bei būti matoma, stengiasi, jog klientai ją lengviau rastų. Taip pat šiame inovacijų amžiuje tai tik įrodymas, jog įmonė yra inovatyvi.